poniedziałek, 27 kwietnia 2020
kl.IV SP
Dzień dobry dziewczęta!
To już ostatni tydzień miesiąca kwietnia- 27.04.2020 rok.
Tak jak obiecałam, dzisiaj przyjrzymy się pracy psa patrolowego- policyjnego.
Psy policyjne można zobaczyć w różnych momentach policyjnych akcji. Obecne są oczywiście na lotniskach w trakcie kontroli bagażowej, można je zobaczyć na miejscu wypadku, na miejscu przestępstwa, a także w górach.
Psy policyjne nie zostają wybierane przypadkowo. Ich praca nie należy do najłatwiejszych i dlatego wymaga się od nich nie tylko dyscypliny na najwyższym poziomie, ale również szybkiego i skutecznego przyswojenia nowych komend, czy poleceń.
Obejrzyjcie teraz film o pracy psa policyjnego:
Przepisz na kartkę i uzupełnij zdania:
- Pies pracujący z policjantem, to pies.................................. .
- Pies na lotnisku szuka w bagażach podróżnych.............................. .
- Pies pomaga również w znalezieniu............ lub .................................. .
- Pies to najlepszy............................. człowieka.
Zachowajcie kartkę do czasu spotkania w szkole.
W następny poniedziałek będzie kolejne spotkanie z psem- ratownikiem.
Pozdrawiamy z Bajką.
kl. I SP- Marek
Witaj Marku!
Uśmiechnij się i zaczynamy ćwiczenia poprzez zabawę.
Posłuchaj piosenki:
Piesek ma cztery łapki, a ludzie mają ręce i nogi.
Marku spróbuj z pomocą rodzica wykonać ćwiczenia:
- zaciskaj pięści i samodzielnie otwieraj,
- rozkładaj dłonie na stronę zewnętrzną i wewnętrzną ( paluszki rozsunięte)
- łącz paluszki pojedynczo zaczynając od kciuka.
Odrysuj swoją dłoń na kartce papieru.
A teraz spróbuj na tej dłoni narysować zwierzątko:
Oto podpowiedzi:
Powodzenia!
Marku na pewno wykonałeś piękną pracę. Zachowaj ją do spotkania w szkole. Powiesimy na tablicy w sali.
No koniec podejdź do lustra i popatrz na siebie. Pokaż mamusi gdzie masz oczy, nos, szyję, brzuszek, nogi. A czy wiesz gdzie piesek ma te części ciała? I czy ma nogi?
Pokaż też mamusi te części ciała na ilustracji.
Napracowałeś się dzisiaj bardzo. Odpocznij teraz. Pozdrawiam.
kl. ISP- Agatka
Witaj Agatko!
Uśmiechnij się i zaczynamy ćwiczenia poprzez zabawę.
Posłuchaj piosenki:
Piesek ma cztery łapki, a ludzie mają ręce i nogi.
Spróbuj z pomocą rodzica wykonać ćwiczenia:
- zaciskaj pięści i samodzielnie otwieraj,
- rozkładaj dłonie na stronę zewnętrzną i wewnętrzną ( paluszki rozsunięte)
- łącz paluszki pojedynczo zaczynając od kciuka.
Odrysuj swoją dłoń na kartce papieru.
A teraz spróbuj na tej dłoni narysować zwierzątko:
Oto podpowiedzi:
Powodzenia!
Agatko na pewno wykonałaś piękną pracę. Zachowaj ją do spotkania w szkole. Powiesimy na tablicy w sali.
No koniec podejdź do lustra i popatrz na siebie. Pokaż mamusi gdzie masz oczy, nos, szyję, brzuszek, nogi. A czy wiesz gdzie piesek ma te części ciała? I czy ma nogi?
Pokaż też mamusi te części ciała na ilustracji.
Napracowałaś się dzisiaj bardzo. Odpocznij teraz. Pozdrawiam.
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Witajcie dziewczęta! Dzisiaj spotykamy się ostatni raz przed wakacjami. Mam ...
-
Dzień dobry! Bajkę już dobrze znasz. sam też masz pieska. mam nadzieję, że dowiedziałeś się ...